joi, 31 decembrie 2009

Unui prieten minunat!

Vreau sa multumesc unui prieten drag, pentru ca mi-a trimis un mail care m-a ridicat direct in Cerurile cele Inalte...

Am ajuns ieri in sibiu destul de tarziu, epuizata si obosita, aproape stoarsa de enrgie! De fapt, parca pe tren am inceput sa ma simt mai bine, parca am reusit sa rup un lant foarte greu care ma tot tragea spre adancuri. In fine, datorita Jurnalului Fericirii m-am linistit destul de mult, dar tot epuizata ma simteam, chiar daca impacata si fericita!

Deschid mailurile, aceleasi mailuri, aproape nimic special... trec la urmatorul si la urmatorul si deodata... Coruri de Ingeri in urechile mele, ca nu pot sa-i spun altfel sentimentului acestuia de Inaltare. :) Un mail care coborase din Inalturi fix in casuta mea inca rece. Un mail care, odata deschis, am simtit ca nu pot sa-l mai inchid si nici nu l-am inchis... la fel si cu linkurile pe care le cuprindea! Le-am lasat deschise pe leptop si asa voi face si in seara aceasta :) Nu am sa spun mai mult, nu stiu de ce, poate e bine poate nu e bine, dar cred ca e o informatie care, cu siguranta, ajunge acolo unde trebuie sa ajunga, Lumina ei albastra si aurie poate sa ajunga si ajunge acolo unde crede ca e inteleasa si primita cu tot sufletul!

Multumesc, prieten drag, ca te-ai gandit si la mine, aveam atat de multa nevoie sa vad ceea ce mi-ai trimis! Pentru ca, o vreme, oriunde intorceam capul nu mai vedeam decat durere si oameni care si-au pierdut de tot bucuria si speranta! Cate lacrimi am varsat in aceasta perioada numai Ingerul meu stie, ce zi incarcata am avut pana cand am deschis acest mail care, credeti-ma, pe mine m-a spalat de toate grijile si durerile acumultate in ultimul timp.

Astazi pot intra in nou an curata, spalata, cu speranta in suflet! Cu o asa de mare speranta, incat ceea ce ieri rezona puternic in mine, astazi rezoneaza inzecit, datorita acestui mail!

Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu