sâmbătă, 30 august 2014

calauzirile





am cautat sa arunc vina in alta parte
am cautat sa ma dezvinovatesc de pacatul cel greu
am cautat floarea de colt scormonind in ale trecutului ape
am cautat ce nu era al meu.

am luat piatra si-am dat cu ea dupa fiecare
si astazi din icoana doi ochi m-au privit intristati
atat de mult mi-as fi dorit sa stau in fata Ta- mai puternica, Doamne
dar, mai mult ca oricand, vara asta, 
apele sarate mi le-ai tulburat.

am cautat sa stau de vorba cu inteleptul sarpe
si cand mi-a vazut neputinta, ingandurat a plecat
as fi vrut pe lupi sa-i pot imblanzi cu ale trecutului fapte
insa sangele meu cel turbat
i-a incaierat.

astazi nici macar nu mai stiu daca inima, in piept 
imi mai bate
sau dintr-un mormant ferecat amintirea pulsului celui viu 
imi gaseste o vina, mereu
astazi nici macar nu mai stiu cine sunt printre oameni, Doamne
tot ce stiu e ca glasurile fratilor ma calauzesc
de la nastere pana la moarte

spre Cuvantul Tau.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu