vineri, 21 iunie 2013

omuLUI


aud gandurile 
cum se izbesc de mine
unul dintr-o parte, unul din alta
uite unul ascuns dupa perdeaua copilariei
pentru ce nu te arati?- il intreb
ar fi fost de preferat sa nu stii ca te privesc
zice.

si totusi, uite-
noaptea visez gandul care nu vrea sa stie ca stiu de el.
sta ascuns, ma pandeste, imi urmareste fiecare paloare
pentru ce nu te arati? - il intreb
inteleg ca nu vrei sa stiu de tine dar pricepe si tu
din nu stiu care pricini, noaptea te vad in visele mele 
cum stai ascuns dupa perdele 
si ma privesti.

poate ca iti zambesc si atat- zice-
nu intelegi nimic din ce ti se-ntampla
habar n-ai cine esti

e-adevarat.
desi aud valuri de ganduri care se izbesc de tarmuri de tample
desi aud ganduri care pana spre nestiut ma urmaresc, ma scufunda
unul, unul anume fuge mereu
zboara prin porti ferecate, numai de el cunoscute
el, cel care are cheia spre taina de astazi a sufletului meu
fuge ca un copil gingas, curat, sfios si senin, asa fuge
numai el stie unde anume se naste, se-duce, straluce' 

i-am pierdut urma, i-am pierdut pasul
de-abia daca-mi mai amintesc noaptea in care mi-a inviat glasul
noaptea in care si-a inchis ochii sa nu ma vada cum plec-
nici nu cred ca-si mai aduce aminte
insa mi-a lasat o pana alba pe umarul drept
hop! tusti! tai- tai! 
(iar acum nu mai e de gasit nicaieri-)
am avut ora, am avut secunda, am avut timpul, 
am avut clipa, am avut ceasul-
 nu eu, noi- eu si cu celalalt mine

fiindca nu poti fugi de ceea ce esti
nu-ti mai ramane decat sa te impaci cu asta in momentul in care
ziua e mult mai luuuunga decat noaptea

te dai de ceasul mortii sa te-ntalnesti
cu stangacii, cu surasuri, cu cearcane, cu plimbari nocturne, 
cu atingeri plapande, curate, inspaimantator de firesti
cum ar veni: cu .tot ceea ce esti.
si cand se ivesc ocazii maiastre iti iei, razand, talpasita si pleci.
tie nu ti-e dor de o moarte 
care sa te invie ?


arunca-te in marea din tine
scufunda-te, gaseste-ma, pandeste-ma, asculta-te, 
cuprinde-ma, ia-ma in brate, lupta-te, impaca-te, 
iubeste-te, iubeste-ma, iubeste-ne
si afla odata cine ESTI
omule-
hoinarule
lunarule
fugarule
tradatorule
tematorule
lasule

blandule
bunule
curajosule
statornicule
luminatorule
solarule 
neschimbatorule

cel ce esti



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu