miercuri, 19 iunie 2013

lumea cea tainica



"Exista o siguranta interioara pe care eu nu mi-am putut-o dovedi niciodata, dar care mi-era dovedita. Nu eu aveam siguranta, ci ea ma avea pe mine, adesea in pofida oricarei convingeri contrarii. Nimeni nu mi-a putut lua certitudinea ca eram pus aici ca sa fac ce vrea Dumnezeu si nu ce vreau eu. Asta imi dadea deseori impresia ca eram, in toate situatiile cruciale, nu cu oamenii, ci singur cu Dumnezeu. Intotdeauna cand eram acolo unde nu mai eram singur, ma aflam in afara timpului. Eram al veacurilor si Acela care dadea atunci raspuns era Cel care fusese deja dintotdeauna acolo si care va fi mereu acolo. Discutiile cu acel "Altul" erau trairile mele cele mai profunde: pe de o parte, lupta sangeroasa, pe de alta, incantare suprema.

Despre toate acestea n-am putut vorbi bineinteles, cu nimeni. (...) Si astfel, am ramas singur cu gandurile mele. Asa ma si simteam cel mai bine, de fapt. M-am jucat singur, doar pentru mine, m-am plimbat singur, am visat cu ochii deschisi si mi-am format o lume tainica, numai si numai pentru mine."

C. G. Jung, Amintiri, vise, reflectii



"Exista o carte pentru  fiecare moment de cumpana in existenta fiecaruia dintre noi. 
Nefericit cel care nu gaseste cartea potrivita la momentul potrivit." - Adrian Pintea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu