vineri, 17 mai 2013

un vis al visului



ma re-gasesc 
tot mai ades in viitor-
nu stiu exact in care loc, in care timp, in care an-
dupa cortina 'cestui somn de lut, 
sufletul meu, astazi cu chip cunoscut- 
ma tine infasata-n gandul sau de parca-ar fi un om 
visandu-si visul sau de suflet renascut
ce s-a-'mbracat o dat ca niciodat
in carnea tuturor dorintelor 
de lut.


iata-ne iar, eu si cu sufletul meu

imbratisati precum doi gemeni 
in burta materna a visului lucid-
lipindu-ne fruntile-ntr-o negraita tacere- 
deslusindu-ne, din veacuri in veacuri, noptile- 
ce urca spre stele.

ma trezesc tot mai des 
intr-un viitor nepermis.
un fel de tusti! un fel de lume paralela

si-acolo, chiar si despartirea are rostul sau:
e-n mare dragoste si-n tainic dor
e departarea si distanta necesara imbratisarilor rupte din vreme-
desprinse din acel viitor nepermis.

ma tot visez in viitor, 
avand si eu, ca fiecare, 
rostul sau.

dar cine stie?!
poate-mi visez cel mai indepartat trecut 
din toate cate-au fost-

ori poate totul nu-i decat un vis al visului, o-'nchipuire 
venita special sa-mi fure clipa si sa ma-ncurce iar si iar 
in tesaturi de somn adanc ce-ar vrea sa creada despre sine 
ca ar FI
acolo unde nu-i decat un somn bezmetic, greu si 
cam natang

dar cine stie?!
cine s-ar incumeta sa stie?!

tacerile din mine
si din tine...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu