marți, 28 mai 2013

invatatura cereasca


"Omul care in inchinarea sa se lipeste de pleoapele sale fara sa aiba in inima nici mila, nici iubire, se aseamana unui pom frumos dar fara rod."

"Omul care deosebeste inca in inima lui pe prieten de dusman 
nu urmeaza poruncile evlaviei." 

Sf. Isaac Sirul
  
"Si am zis: Poate intunericul ma va acoperi. 
Si se va face noapte lumina dimprejurul meu.
Dar intunericul nu este intuneric la Tine 
si noaptea ca ziua va lumina. 
Cum este intunericul ei asa este si lumina ei. " 


"11: Şi am zis: – Da, întunericul mă va copleşi

 şi-n desfătarea mea chiar noaptea va deveni lumină…,

 12: căci cu Tine întunericul nu va fi întuneric

 şi noaptea lumină va fi ca şi ziua;

 întuneric şi lumină, la Tine sunt totuna."

Psalm 138

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu