marți, 20 ianuarie 2015

Vesnic pomenirea Ei!


cand ma gandesc la Vesnicie 
simt un gOl in stomac si o stare de paralizie-
imi imaginez ca-mi culc trupul in sicriu pret de o clipa
apoi o trambita ingereasca ma trezeste iar 
intru existenta cea mizilica

mai lasa-ma, rogu-te, o secunda
mai lasa-ma, rogu-te, o clipa
mai lasa-ma, rogu-te, un fir de nisip
un an, un timp

cand ma gandesc la ne-Fiinta
simt o naduseala, un spin in orbita- 
un adjectiv ce refuza sa-mi vina in minte:
ce bine! ce bine! ce bine!

daaar cand imi vine fratele Iuda IN minte
ma cuprind chinurile facerii, pandaliile
pana-n ultima secunda am tot sperat, am crezut!
Da! era un tip misto dar mult prea ades
mohorat, abatut, pre-facut...

- hai! pleca! du-te odata si fa-ti treaba aia murdara!
scuipa pe iubire, vinde-ti sufletul, 
tradeaza-ti prietenii pentru o tigara-

- nu era o tigara, erau zece! erau douazeci!
de fapt erau mult mai multe decat poti tu 
cu capul tau visator sa pricepi!

- hai, du-te! si fa o data ceea ce ti s-a cerut sa faci!
iti ajung cei 30 de arginti 
sau mai vrei si o cafea adusa 
direct la pat?!

iarta-ma! si iarta-ne!
sau mai bine, stii ce?!?
ia mai bine lasa-ma! si mai bine lasa-ne!

uite-aici langa mine un tip misto, un cersetor
un pusti cu parul carliontat de al marii fior-
mai bine stau cu el o vreme la taclale-
impartim o cafea, o patura albastra de plaja, o paine
un vers eminescian, o initiere, 
o imbratisare.

el imi zice ca sunt o capra-
(vorbim pe fata, cum s-ar zice)-
eu ii zic ca e sufletul meu pereche-
el rade, apoi se-'nspaimanta, 
eu raman o capra cu o patura de plaja pierduta
cu un suflet-pereche 
vesnic intr-o copilareasca deruta!

dar ce bine, ce bine, ce bineee-
m-am ales cu o vesnica amintire!!!

Vesnic pomenirea ei!
Vesnic pomenirea ei!
hei hou ho!!! si hei hei hei!!!

Ce sa zic?!? 
Fie, Doamne, cum vrei Tu! 
FIE!

Sorescule, tu esti, ma?!?
Tu ma bantui de acolo, de Sus?!
Nu ai somn, prietene?!?
Ce faci? Ma trezesti asa, cand vrei tu?!?
ai sa-mi spui un ceva in al vesniciei 
vers?!?

vai de creierul gol al omului- 
sopti glasul Sorescului-
prin care poate sa vorbeasca cine cand are chef!

.....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu