sâmbătă, 27 august 2011

fara titlu

"Iubirea creeaza egalitati si nu le cauta!" amintea undeva Stendhal, parca.
Asa ca,
iubeste si fa ce vrei!

Eu am sa mor singura! Daca nu, va fi o minune de la Dumnezeu! :)))


semnat: cealalta


... si intreaga lumea asta a reusit sa ma-ntristeze din nou. Dar peste 15 minute, e o alta zi.
Si cantecul asta nu o sa imi ingaduie sa merg la culcare cu starea asta!
:)

P.S. si nu, nu e o banala suparare a egoului ranit. E o tristete a constientizarii limitelor umane! Dar, cum spuneam mai devreme, POT face mai mult! Stiu ca pot!

8 comentarii:

  1. Suntem mici iar de cate ori ne aducem aminte de asta ne intristam teribil.Automotivarea este buna atata timp cat prinde radacini solide in mintea noastra.Iubirea este singurul lucru care il mai poate salva pe om(Cioran)asa ca doar de iubire ai nevoie ca sa scapi de starea asta.O sa fie bine...imi doresc sa-=ti fie bine...altfel nu o sa mai am parte de postari frumoase de la tine.Zi buna draga mea Maria!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu te cred ca o sa mori singura...:) cred ca cealalta nu s-a definit inca, fericit, pe sine si prin tine...

    RăspundețiȘtergere
  3. cat de frumos spui tu, draga Ionut. Vorba ceea: 'dar iubirea, cand o vom dobandi oare?' Probabil abia atunci cand invatam sa o daruim- pe ea, Iubirea- si nu ceea ce ne imaginam noi cu mintea noastra ingusta ca ar fi ea. Iti multumesc pentru cuvintele tale de bine si iti doresc si eu din toata inima sa ai o zi buna si linistita.

    RăspundețiȘtergere
  4. draga Luci, mi-ai facut o mare bucurie ca ai venit pe aici. Nici eu nu cred, sa stii, de asta am adaugat minunea de la Dumnezeu! :)) Scriu si indata ce iese o frica din mine apare si antidotul fricii, intocmai ca in propozitia cu pricina. Imi plac foarte mult scrierile tale, atat de mult ca ma blochez si nu-mi vine sa pun nici un comentariu. Zambesc si trimit de fiecare data un zambet. Dar promit ca am sa incerc mai mult. Sa ai o zi magica, prietene!

    RăspundețiȘtergere
  5. draga de tine... tu stii, in adancul fiintei tale, ca esti o rasfatata a teritoriului aluia de minuni, despre care, in subliminal, vorbesti, practic, tot timpul :)

    RăspundețiȘtergere
  6. asa este, stiu, sigur ca stiu. Si cu cat stiu mai bine asta in adancul fiintei, cu atat o iau pe coaja la suprafata. Hahaha. Dar nu a fost mereu asa? :)

    RăspundețiȘtergere
  7. totul tine de reglajul busolei... ti-o fi demagnetizat-o vreun... vreo...:)

    RăspundețiȘtergere
  8. pai cine altcineva, decat persoana in care ai avut foarte mare incredere? :)

    RăspundețiȘtergere