vineri, 5 martie 2010

My song...



Toata viata asta a mea este un cerc frumooos... sau, mai bine zis, o spirala... :) Acum pare ca sunt foarte aproape de un moment din trecutul meu si in acelasi timp, la ani lumina departare... parca am urcat in spirala, unul spre dreapta, altul spre stanga, ne-am indepartat o vreme atat cat a fost posibil si cat ni s-a permis ca sa nu rupem legatura de aur... Am stiut in tot timpul acesta ca undeva, aproape de mine si in acelasi timp, la ani lumina departare dar paralel cumva este si el, am stiut asta mai ales in vise, dar am facut pe niznaiul... Poate ca asa era mai bine! Dar acum a venit iar vremea sa ne apropiem, poate chiar sa ne imbratisam o vreme, probabil doar pentru a ne departa din nou mai apoi... cine stie? Caci nu conteaza nici cat suntem datori sa platim, nici cat trebuie sa suferim pentru a urca si mai ales a intelege... Important este sa invatam Iubirea!

Si da, este adevarat ca atunci cand nu-ti mai doresti nimic, primesti TOTUL!!! Este incredibil cat de adevarat este si cat de repede se aseaza lucrurile in matca lor atunci cand nu mai vrei nimic, decat liniste si pace in mintea si in sufletul tau! Merita sa incercati, cei care inca nu ati facut-o!

Va imbratisez cu drag!


Cantecul acesta a fost unul dintre cele mai frumose "cadouri" primite vreodata... ITI MULTUMESC!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu