duminică, 24 mai 2015

E Luna MAI


E luna mai-
imi cad in suflet pietre
copacii toti s-au dezbracat de suflet
ducand pe frunze cand scuipat de zi
cand lacrima de noapte, 
toata sange.

E luna mai-
aud in ape, planset
scrisori trimiti cu nunta si cu ceruri,
sperand sa vezi padurile apuse
prin care alergam 
la curcubeuri.

E luna mai-
atunci te vad copil
venind pe lume si-ntreband de mine,
ma rog la chipul unui prieten drag
cum sa ma ierte ca gandesc 
la tine.

E luna mai-
priveste inca-o data
la cel tablou ce ti l-am dat in dar
iar noaptea, de citesti cumva Nichita
gandeste-te la negru-mi par, 
macar.

E luna mai-
am fost candva icoana-
tu sa ma ierti ca azi sunt toata lut
mai sper s-ajung copac nascut din ape
sa-i plang pe oameni, dar plangand
sa-i uit.

E luna mai-
sa-mi spui ce crezi de oameni
cand plang copiii, implorand iertare
ma-ntreb de mai visezi in noapte sfanta
si ale ei indemnuri 
ancestrale.

(mai, 1999)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu