marți, 21 aprilie 2015

a fost interesant


suntem bine, putin obositi, dar totul decurge bine
plus ca vagabondul a murit in Saptamana Luminata
se spune ca cerurile sunt deschise si toate sufletele merg in cer
slujba de ingropaciune e 90% identica cu slujba invierii
deci- e bine!

moartea miroase a crini-
sta cu un obraz catre icoana nasterii Domnului
iar cu cealalt catre icoana Invierii
Iuda atarna de un copac viu-
la capataiul mortului sta dreptul intr-o parte 
si judecatorul in cealalalta.
nimeni nu intelege nimic in afara de cativa nebuni care au chipuri luminoase
cred ca inca e Saptamana Luminata
altfel nu-mi explic.

ceilalti stau cu fete posace (mai mult sau mai putin)
din cand in cand cate o privire vicleana- nu-i nimic!
asa e lumea, asa-i in lume, asa-s oamenii, 
nu-i nimic.

a fost interesant, vagabondul parea fericit
statea cu capul plecat intr-o parte;
m-am tot uitat la el, l-am mangaiat, l-am privit-
lumea se facea ca nu-i acolo mortul
desi, chipurile, el i-a adus pe unii chiar de departe.

l-am mangaiat. l-am sarutat. l-am privit.
unii nu puteau nici macar sa-l priveasca.
pacat!
ar fi invatat multe despre doamna moarte
care uneori e o tipa de treaba.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu