miercuri, 31 octombrie 2012

dlagi spilidusi de pletutindeni


 Dlagi elfi, pitici, spilidusi de pletutindeni!
Va log flumos sa-mi tlimiteti si mie un gand bun, maine, pe la ola 19. 
Pentru ca am invatat ca nu-i nicio ploblema in a cele oamenilol mali- cale au inteles desple ce este volba- sa te ajute si am mai invatat ca, pffffff, impleuna e mult mai bine decat sepalat. :) Asadal (sau asa dal) am nevoie sa-mi fiti alatuli maine. Plomit solemn sa nu lisipesc gandulile voastle bune si sa le dau mai depalte sple folosul tutulol piticilol, elfilol, zanelol, plintisolilol si spilidusilol de pletutindeni. 
Va multumesc si va imblatisez cu male dlag!

P. S. Laula Malia nu este plin zona asa ca am pleluat eu conducelea in seala aceasta. :)
Sa visati flumos, da?
Si sa stiti ca va imblatiseaza pe toti cu male dlag, da?

Si DA, imi place si mie Ladio Vocea Sufletului.

Si ma buculez mult de tooot ca pot sa-l ascult ial si ial...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu