joi, 3 mai 2012

de Viata

                                     (Manastirea Brancoveanu- Sambata de Sus)


calatorind la marginea timpului
mi-am spijinit tampla 
de tic-tacul apelor treze

n-am auzit nici suspin 
si nici planset

de buna seama apa-si aflase-n tainica curgere- 
Bucuria
ea, care a invatat sa se prefaca in aproape orice
macinandu-si, neinduplecata,
zadarnicia-

ea, care si-a privit in fata ceata
ceata fiind
respirandu-si in ger curgerea incatusarii
sub gheata

dar
iubitoare 
de Viata

 Ah, frumusetea lutului
din care am fost plamadita
mi-a cutremurat fiinta

acum pasesc altfel pe spinarea pamantului
acum respir altfel
si acum
oamenii care-mi incruciseaza rascrucea
se-nchina smeriti
in fata troitei

altfel- lumina
altfel- catifeaua umbrei

acum intunericul
nu mai are cioc 
si nici gheara
desi n-as putea spune
ca e lipsit  de prihana

acum intrebarile nu mai atarna
in funia insomniilor aspre
acum raspunsurile se masoara
in inocente vocale

ua! ua! ua!

fericirea e deopotriva

amintire
si
uitare

acum
orice ar fi sa fie
Ar FI

si-Ar FI
doar 
Binecuvantare

Asculta RADIO VOCEA SUFLETULUI

2 comentarii:

  1. Buna,
    Vino si ia imagini miscatoare gif foarte frumoase pentru blog (ape curgatoare, flori, animale, peisaje, oameni, etc.)...sunt gratis!
    Coltisor de Rai
    Animation GIFs Free 3D HD
    Te astept cu drag,
    Vilhelm

    RăspundețiȘtergere
  2. salut!
    nu sunt in filmul cu imagini miscatoare acum, dar multumesc frumos pentru sugestie! :)

    RăspundețiȘtergere