duminică, 13 mai 2012

apoi durerea s-a numit pe sine- intelegere


apoi dalta era din ce in ce mai aproape
de inceputul sfarsitului
"inceputul sfarsitului"
soptea
gandul cel bun

in vremea aceea
 ii era groaza sa ma sune
amintirea mamei
picurata in inima iar si iar
ca un semn al iubirii lui Dumnezeu:
toti sunt mai buni decat mine!- imi spun.
acesta e adevarul
cel de pe urma

m-am privit in oglinda
astazi mi-era si mie groaza de mine
pentru ca am indraznit sa vad lumea altfel
fiecare lovea pe rand;

am privit adancul
si am simtit in inima un junghi, ca un fulger
apoi durerea s-a numit pe sine
intelegere

mai e un pas, imi zic;
mai e o moarte, o singura moarte
pana la Iubire

DA-
asta sunt
astia suntem

judecati-ma aspru
dar tot am sa-mi spun azi pe nume:

vreau sa invat sa scrijelesc
pe amprenta veninului-
Adevarul umbrei

intotdeauna ploua cand scriu scrisori acasa
si nu-mi raspunde
nimeni
intotdeauna ploua cand aud ganduri
pe care nu as vrea
sa le aud

singura speranta
un falfait ingeresc
si-o minune;

bataile inimii arse
se agata umilite
de nevazuta
atingere

astazi
pana si bunica a uitat
cine sunt

in valea plangerii
cineva imi atinge ochiul tulburat
ca eu sa-mi uit numele
si sa-mi aduc aminte
de Intaiul Parinte
si de indemnul
celui dintai
Cant
de la o vreme, 
uitat.



Asculta Radio Vocea Sufletului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu