miercuri, 22 iulie 2015

imbratisand o umbra


gura i se umpluse de pietre care mai de care
lua gandul fara discernamant, ascutea cu gandul ala- pietre
apoi arunca pietre in lume.
am deschis o carte si cartea asta si-a deschis intr-o buna zi- gura:
vorbirea de rau e ucidere!

apoi, de la o vreme
varsa ganduri deja impietrite, erau atat de ascutite si de tari
n-am inteles niciodata de ce le arunca cu atata dezinvoltura in lume.
noroc cu calugarii- ma gandeam
nu stiu cum se face dar ei dibuiesc parte din pietre la timp
si le transforma in pasari
una  cate una.

vorbirea de rau e ucidere!-
soptea cineva cu o gura care avea o forma de carte.

o, daca as fi reusit sa te conving la timp ca nu sunt nebuna-
daca as fi reusit sa nu te tulbur intr-atat cu joaca mea.
dar cine te poate tulbura, intreba cel cu gura de carte
in afara de propria-ti minte stramba sau tulburata 
chiar de vina ta?!

- nu stiu, am raspuns, cuvintele sau gandurile crima
de care ne (pre)facem ca nu avem habar
................

- conteza teatrul lumii sau glasul constiintei?
- conteaza amandoua, caci suntem vinovati!

- ai sa te poti ierta stiind ca ai hranit atatia ani- o umbra? 
- am sa ma pot, imbratisand o umbra 
ce nu-i numai a mea 
dar este-mi pe masura.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu