marți, 18 martie 2014

Domnul meu si Dumnezeul meu


pe unde am umblat zielele trecute
oamenii isi ascuteau privirile de muchiile umbrelor nenascute-
si ascultau de sfaturile celor dezbinatori

mi-am vazut toate tradarile
m-am intalnit cu fiecare in parte
si n-a fost una care sa nu ranjeasca spre mine-

pesemne asta e reactia lor cand ies la lumina 
si mai ales cand ai putere de la Dumnezeu
sa le privesti cu ochiul bland
fix in orbitele lor.

fiecare umbra care lovea iar si iar
amintind de cate o tradare proprie si-o defaimare
de care n-avusesem habar.

dupa ce lacrima a mai curatat putin ochiul
am vazut, dincolo de fiecare umbra
privirile curate ale copiilor
inca nedumerite- 

mi-e dor de ei
dar cel mai dor mi-e astazi de Tatal meu
Cel care m-a iubit 
atunci cand am meritat-o cel mai putin.

as vrea sa cred ca 
n-am sa-L mai tradez niciodata.
insa omul, vai omul
cat de usor se lasa pacalit
si se razvrateste impotriva iubirii lui Dumnezeu.

cine este omul
de te induri atat de mult de el, 
Doamne al meu?

iata cel mai frumos dar primit-

am aflat 
ce fel de umbra lipsita de viata
sunt eu fara Tine-

si am aflat ca SUNT-
doar daca imi amintesc
ca Tu, Domnul meu si Dumnezeul meu
esti Pulsul meu.

Iubirea mea
Taria mea
Doamne al meu!
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu