luni, 1 aprilie 2013

insasi omul


"Diavolul este legat de Dumnezeu si n-are voie sa se apropie de om. Si singurul care poate sa-l dezlege pe diavol este insasi omul.
Si-atuncea, diavolul, ca sa aiba acces la om, il momeste. 
Pe masura ce omul musca momeala, incet incet il dezleaga pe diavol." 
Parintele Pantelimon

Dincolo de harta - 8 decembrie 2010 © TVR2 from Silviu Cluci on Vimeo.

"L-am cautat pe Dumnezeu si nu L-am gasit.M-am cautat pe mine insumi si nu m-am gasit.
Si cand l-am cautat pe fratele meu, i-am gasit pe toti trei."

Dumnezeu, daca-L cauti, ti se descopera, si cand ti se descopera Dumnezeu nu exista bucurie care sa se poata compara. Bucuria care-o ai din intalnirea cu Dumnezeu. Si atuncea, daca esti sincer, Dumnezeu nu se joaca de-a v-ati ascunselea, sa se tot ascunda de tine. Daca il cauti cu sinceritate pe Dumnezeu, Dumnezeu ti se descopera"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu