marți, 5 martie 2013

fiecare clipa a vietii mele...


"Sigur ca omul vechi ramane in noi pana la ultima suflare asteptand, dupa cum zici, prilej sa se trezeasca. Dar trebuie sa gasim limba comuna si cu el, cu omul acesta vechi din noi, sa-l mai certam, sa-l mai punem la treaba. Prostii a facut destule, ajunge! Acum sa mai faca si ceva bun, macar cat poate. In ce priveste trecutul, ce am eu a ascunde? Om ca toti oamenii, trecut ca tot trecutul. Nici nu ma laud, nici nu ma rusinez. Eu traiesc cu convingerea ca trecutul nu exista. Hristos a venit si a pus capat trecutului. Si eu ma rog Lui ca fiecare clipa a vietii mele sa fie un nou inceput, o noua nastere si sa nu mai socoteasca niciodata trecutul meu, pentru ca trecutul intotdeauna e un hau plin de mizerie si de tristete, pentru ca trecutul este moarte. Vesnicia nu are trecut!" 
Savatie Bastovoi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu