joi, 7 martie 2013

dinceincemaiclarul zbor dinan depestean


am reusit sa-i pacalesc pe toti
cu mastile-mi pe care le-am respirat 
spre inauntru 
si inspre afara
aproape constient
si treaz
si mai ales aproape 
intentionat-

acum pot sa-mi vad linistit de treburile mele
de eu si de E si de U
de piticii mei
si de mine insami
si nu de mine insumi

dar parca si ei
oamenii-
mult prea repede
mastile-mi
le-au primit
si le-au acceptat
parca s-au si bucurat nitel de ele

poate e si pentru ei 
mult mai simplu
asa

e bine 
din cand in cand sa indraznesti sa fii 
pacaliciul ghidus si nebun
si asta doar pentru a-ti aminti
la inceputul primei veri
cine
esti
cand
esti
unde 
esti
si mai ales
cui

poate lui
poate nimanui
numai
vantului
Cuvantului

astazi 
pacalici fiind
la randul meu
rad cu hohote senine
numai inspre mine

maine
s-ar putea sa nu ma mai recunoasca chiar nime'
dar s-ar putea mie insami
(si nu mie insumi)
intr-o clipa sa-mi fiu
indeajuns

atunci 
veni-va a doua vara
vantul se va stradui, de dragul meu si numai al meu
o vreme sa taca
si nu! 
nu pentru ca cine sunt eu
ci pentru ca mare e iubirea lui si astfel
tacerea lui imi va fi
limpede raspuns

un raspuns al vantului 
Cuvantului
deghizat intr-un pacalici ghidus si nebun
sine 
sine qua non
epsilon si non-non-non
si mai ales bum bum ham ham
am cam ticaram spre ram
si spre zora corongola
gulgului incercanar
pam pam tiri ram param 
si tusti! 
si tup! tup!
inspre celmaicolorar auror boreal
dinceincemaiclarul zbor
dinan
depestean

cam atat a mai zis daimonul meu
catre mine

am plans pana ce-am auzit 
un limpede glas:
"Lasati copiii sa vina la Mine!"

Asculta Radio Vocea Sufletului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu