joi, 8 noiembrie 2012

deschide-ti ochii si mira-te


Windows-ul meu vrea sa se pravaleasca si imi vine sa rad... coincidentele astea ma fac mereu sa zambesc. Si daca o sa se pravaleasca, ce?!? Mare lucru... O sa se pravaleasca si apoi o sa-l re-instalez. Mereu se pravaleste windows-ul cand ma aflu in punctul acesta. :)))) Nici macar el nu mai face fata. Parca tot ce ma inconjoara isi rade de mine... dar asa, cu toleranta, cu iubire, cu ingaduinta si niscai speranta... :)
In rest, a fost si ESTE o zi magica. Si... as spune mai multe, dar, vorba poetului: 

"Omule, 
indoaie-ti genunchii, 
frange-ti manile, 
deschide-ti ochii si mira-te. 
Omule, ti-as spune mai mult, dar e-n zadar- 
si afara de aceea stele rasar
si-mi fac semn sa tac
si-mi fac semn sa tac." L. BLAGA

Si da, am sa ma duc sa fac un dus fierbinte... si-am sa-mi fac un ceai de tei, si-am sa ma bucur pentru toate cate mi se intampla. Cineva acolo Sus ma iubeste nespus de mult. Poate ca nu stiu eu multe, dar de Iubirea aceasta sunt tot mai constienta, pe zi ce trece... Si de faptul ca niciodata nu suntem lasati singuri... Nici macar atunci cand o meritam! :)



A, si ceva interesant despre:

ECLIPSA DE SOARE DIN 14 noiembrie 2012- UN CANTEC AL PASARII PHOENIX.

 Asculta RADIO VOCEA SUFLETULUI.

 Astazi iti multumesc tie, pentru ca ma privesti cu inima; 
si doar prin prisma iubirii tale ma "judeci." :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu