joi, 26 februarie 2015

in adancul meu doarme, intreaba, plange si uneori rade- copilul cu parul de grau


(why are we so afraid of being honest with others, with ourselves?!?)

micule print
micule print

iata-
ma ajuti sa redescopar in mine 
radacinile de baobab
si de-acum mai am inca atat de multe de invatat
de la tine-

imblanzesti vulpile
stai de vorba cu sarpele cel intelept
dar de cele mai multe ori razi de-acolo de sus, 
de printre clipitoarele stele
si aprinzi in vremuri de intuneric, 
lumina-
din tot mai palidele stele.

atat de clar
atat de clar simt astazi
inima ta prinzand viata in inima mea
nu stiu de ce ai ales sa-mi vizitezi
cele sapte planete...
.DAR.
micule print, oriunde ai fi
sa stii ca vreau sa-ti port si eu in inima 
sinceritatea, vorbele si faptele.
sa stii ca noapte de noapte, privind stelele, iti pot auzi
in adancul cel napraznic al inimii 
rasul curat, eliberat-
de radacinile de baobab.

de la tine invat noapte de noapte-
sa nu mai confund omul cu baobabii-
un suflet cuprins de astfel de ganduri trufase 
e doar un suflet trist-
impovarat.

de la tine invat zi de zi
sa-mi talcuiesc altfel bataile inimii-
sa regasesc in desertul cel pustiit
izvorul de viata al nemuririi.

micule print-
micule print-

as vrea sa iti spun ca sunt un minunat trandafir
dar a venit vantul si mi-a strofocat petalele
acum, ma apar si eu cum pot de bezmetica oaie
cu aceeasi pereche de ghimpi
sfiosi-ascutiti

micule print-
nu-i asa ca atunci cand vor veni norii cei aurii
si va cadea din cer o binecuvantata ploaie
ea imi va aranja, dupa dansul stelelor
rochita cea inmiresmata 
de petale?!

micule print, stii-
am ajuns sa iubesc atat de mult stelele
pentru ca ele au reusit sa lumineze noaptea
la fel cum lumineaza pe timp de zi-
Soarele.

micule print
sa-ti amintesti si de noi
de acolo de unde 
ESTI

astazi stiu 
ca numai sinceritatea ta sobra-gingasa
poate readuce la viata- 
din vaz-duhul cel tulburat de trufasele ganduri-
stelele ivite din ceata
laptoasa.

micule print-
micule print-

vreau sa mai stii
ca ori de cate ori imi scrii
iti primesc cu inima deschisa gandurile

scrisorile.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu