luni, 17 mai 2010

NO! NO! NO!


Motto: Cine vorbeste drept, trebuie sa aibe calul inseuat!

Mai ramane sa si inteleg si TOTUL VA FI BINE! Dar simtul umorului nu mi-l pierd niciodata, nici macar atunci cand mi se spune cu dispret si dezgust ca sunt inteligenta, pacat ca refuz sa fiu proasta cateodata! Asta da casting, jos palaria! De ce nu i-o fi placut ca i-am certat pe cei care "n-au nici o paine de impartit cu strainul?" Stiu stiu!... "pentru ca m-ai pus pe ganduri" zise!

Ce ramane dupa o astfel de intamplare?

Concluzia ca poti invata lectia zborului si dupa un sut in fund (pardon de expresie) dat inteligentei incurcatoare. Dar eu am ales sa nu! Sa-mi fie iertat... (numai daca se poate!)

Si chiar cred ca "unii dintre noi dorm un somn cenusiu, fara sperante", TOTUSI (zice gandul meu) "trec din vis in vis ca fumul si carnea li se-mputineste" (pentru ca) "sangele" (lor) "se bea in Sine!" Pe cand altii... viseaza doar pentru a infrigura odaia! Pacat de catharsis, ca in "odaia" aia intra tare multi oameni! Si totusi, repet: mai bine un somn cenusiu, fara sperante decat Domni de Somn! Eu asta am inteles si pentru asta GAVRIIL cu care am lucrat ma iubeste! Dar cui sa-i vorbesc eu de iubire, cand e atat de frig cand esti in preajma! Mi-e dor de Yura! Mi-e dor, mi-e foarte dor de Cehov si de Yura! Si iarta-ma, dar am facut si fac multe prostii, SUNT OM! Dar da, ai dreptate, REZUF SA FIU, CU BUNA STIINTA, PROASTA- compromisuri nu am sa fac niciodata, daca la asta te referi, doamna draga! Somn Usor... vai, teribil de inspaimantator suna in clipa asta Somn Usor! Mai bine, Buna dimineata! :)

Cred, Doamne, Ajuta necredintei mele! Cred, Doamne... cred ca pot zbura cu tot cu inteligenta mea care incurca toata turma, da mai ales magaru' :) :) :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu